ترجمه اهنگ{monday} از گروه{cnblue}

عاشقان همیشگی کره

دوشنبه صبح ساعت 6 رو نشون میده

من نمیتونم صدا زنگشو تحمل کنم حس خیلی بدی دارم

دوشنبه شبح ساعت 8رو نشون میده

دلم میخواد سر کار نرم از این رویداد قدیمی بدم میاد

من فقط میخوام قدم بزنم تو شهر زیبایی که بهش تعلق دارم

ارزومه که هر روز مثل یه روز تعطیل باشه

من میخوام یه ماشین زمان بسازم

بعدش میتونم هرجایی که میخوام برم من تصمیم گرفتم هیچ وقت بیکار نمونم

من میخوام یه ماشین زمان بسازم 

بعدش میتونم هر جایی که میخوام برم من تصمیم گرفتم هیچ وقت بیکار نمونم

یک شنبه شب ساعت 8رو نشون میده

زمان خیلی زود میگذره من نمیخوام امشب بخوابم

من فقط میخوام قدم بزنم تو شهر زیبایی که بهش تعلق دارم

ارزومه که هر روز مثل یه روز تعطیل باشه

من میخوام یه ماشین زمان بسازم

بعدش میتونم هر جایی که میخوام برم من تصمیم گرفتم هیچ وقت بیکار نمونم

من میخوام یه ماشین زمان بسازم

بعدش میتونم هرجایی که میخوام برم من تصمیم گرفتم هیچ وققت بیکار نمونم

دوشنه شب ساعت 6 رو نشون میده

من میخوام سوار یه اتوبوس بشم در حای که یه ام پیتیری پلیر همراهمه 

دوشنبه شب ساعت 10 رو نشون میده

زمان خیلی زود میگذره من میخوام برم بخوابم بای بای

من میخوام یه ماشین زمان 

بعدش میتونم هر جایی که میخوام برم من تصمیم گرفتم هیچ وقت بیکار نمونم

من میخوتم یه ماشین زمان بسازم

بعدش میتونم هرجایی که میخوام برم من تصمیم گرفتم هیچ وقت بیکار نمونم


نظرات شما عزیزان:

تارا
ساعت14:10---2 مرداد 1394
ممنون نازنازی جان عالی بود
پاسخ: ممنون تارا جونم


مامان
ساعت23:21---20 خرداد 1394

پاسخ:مرسییییییی مامان گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
+ چهار شنبه 20 خرداد 1394برچسب:, ساعت 22:45 توسط naznazi